beginning

Briosza – najnowszy projekt

Stało się: pracuję nad uruchomieniem sklepu z moimi pracami.

Zakochałam się w ściegu brioszkowym kilka lat temu, ale dopiero niedawno nauczyłam się go na tyle, żeby swobodnie tworzyć własne wielokolorowe projekty. Szale, kominy, otulacze, czapki… praca na mniejszych formach pozwala wypróbowywać wiele pomysłów kłębiących mi się pod czachą.

SONY DSC

 

Zawsze myślałam sobie, że ten projekt powinien spełnić kilka warunków: być w stu procentach mój, mieć temat przewodni, być rezultatem własnych projektów i poszukiwań, wykonanie i wykończenie powinno być bardzo staranne, a użyte materiały – sprawdzone w boju i etycznie wytwarzane. Nad piątym warunkiem muszę jeszcze popracować, bo choć szukam, nie mogę znaleźć informacji, czy wełna, z której korzystam w prototypach jest produkowana bezpiecznie dla środowiska i z poszanowaniem zwierząt. Na razie trzymam się materiałów bez sztucznych domieszek (nie będzie u mnie akrylu!).

Wybrałam materiały produkowane przez Garnstudio DROPS ze względu na ich sporo dostępność i bardzo szeroki wybór kolorów. Nie wiem, czy przy nich pozostanę, myślę, że jeśli projekt wypali, to będę chciała w większym stopniu korzystać z prac ręcznych przędzarek, najchętniej pracujących w Polsce.

Zapraszam do śledzenia, poczynaniami dzielę się na Facebooku i na Instagramie:

briosza

www.facebook.com/Briosza/

www.instagram.com/briosza/

 

Skomentuj

