IMG_0758

manu neutralne

Na początek słowo prywaty, jak się to mawia czasem. Otworzyłam bloga nie-druciarskiego, na którego zapraszam ciepło wszystkich, którzy czasem może mieliby ochotę i poczytać parę słów, a nie tylko obejrzeć dziewiarskie obrazki. Groch z kapustą, póki co była recenzja z Szekspira w Globe, uwagi nad zakupem Kindle’a i obserwacja z życia w obcym języku. Będzie mi bardzo miło, jeśli czasem zajrzycie, tam teksty pojawiają się nieskończenie częściej niż tu :).

Tymczasem wróćmy do naszych baranów, jak mawiał mój polonista. Manu leży skończone od dawna, tylko pewne różne życiowe perturbacyjki sprawiły, że nie bardzo miałam ochotę na nią patrzeć, a już na pewno nie fotografować. Noszę się z myślą pofarbowania; poczucie ryzyka sprawia, że czekam z tym aż zapomnę, ile mnie kosztowała pracy, żeby w razie niepowodzenia farbiarskiego nie płakać za bardzo. Ale to w Polsce, tu nie ma mowy o skołowaniu wystarczająco pojemnego gara :).

Minusy – fason nie do końca mi służy, może jak się trochę powyciąga, to przywyknę. Nieco ta włóczka „luksusowa” jednak podgryza, a nie jestem taki wrażliwiak. A jak się toto sypie! Ciekawostka: dziergałam to wdzianko ubrana w czarny uniwersytecki polar, żeby wszystkie te latające w powietrzu włoski (a była tego cała masa) przyczepiały się do niego. Tylko jak ja go teraz wyczyszczę, nie mam pojęcia, jakaś szczotka by się chyba przydała…

No i nie ma szans, żeby mi się chciało iść szukać guzików, w ich roli występują gromadzone przeze mnie w ilościach niemożliwych przypinki.

Niemożliwie to grzeje, co przy obecnych ponad dziesięciu stopniach jest raczej nieprzydatne, chyba, że zamienię kurtkę na sweter, co z kolei przy tym wietrzysku ostatnim też nie brzmi zbyt rozsądnie, Manu więc wylądowała w szafie.

Skomentuj

