roczek

A bloga to mi kazała Ewa założyć!

Były wzloty i upadki, więcej chyba sprułam w tym roku niż zblokowałam, a jeszcze mniej nosiłam (prócz kochanego Sreberka, które powoli dożywa swoich dni… pora machnąć następne!). Odkryłam, że jeśli chodzi o focenie moich dzieł, mam w sobie jeszcze większego lenia niż przy uczeniu się do oświeceniowej poprawki (na zdjęcia czeka wciąż czarna ażurowa bluzeczka skończona w kwietniu w pociągu do Poznania, śliwkowy Winter Wonderland, gotowy od blisko miesiąca, szydełkowa srebrna bluzka machnięta z chwilowej niechęci do drutów…). Nie jest szczególnie epokowym odkrycie, że ludzkość woli oglądać obrazki niż czytać i pisać co myśli ;).

Plany na przyszłość? Wejście w świat sweterków dla chłopców, pokonanie uzależnienia od kupowania nowej włóczki, wykończenie rosnących w szafie zapasów… W zasadzie takie same, jak u każdej innej dziergaczki! Ale jak tylko będę miała troszkę pieniążków, to kupię sobie to i to, i to! Ojj, naturalne kolory będą przebojem tej zimy, tak czuję.

Dzięki, że zaglądacie!

A rozdawajkę urządzę, jak chęć wzięcia w niej udziału wyrazi co najmniej dziesięć osób – no bo come on, co to za fun losować spośród trzech komentarzy? :) Jeśli ktoś się jeszcze z konceptem blogowej rozdawajki nie spotkał, spieszę z wyjaśnieniem: ja robię jakiś ładny drobiazg, czytelnicy się zgłaszają, że by go chcieli, więc losuję spośród chętnych przyszłego posiadacza ładnego drobiazgu. Zwykle w rozdawajkach rozdaje się np. motki włóczki i inne takie, ale tu (chyba) zagląda więcej niedziergaczy…? Tak czy inaczej, ewentualną chęć brania udziału w zabawie proszę wyrażać w komentarzach pod tą notką urodzinową, mile widziane sugestie, co za ładny drobiazg chcielibyście dostać.

* obrazek pożyczyłam stąd :)

13 thoughts on “roczek

  1. A więc po pierwsze: Pierwszy!
    Podoba mi się pomysł z męskimi!
    Naturalne kolory to dobry strzał!
    Chciałbym tylko się napić kawy…:(

  2. Wiesz, co chcemy? Chcemy Cthulhu!
    No i naturalne kolory, jak w kolekcji Chloe!

  3. Sto lat dla bloga!

    Chęć udziału w rozdawajce zgłaszam. Tak, nie ma to jak wpaść raz na ruski rok i załapać się na gratisy ^^
    (Swoją drogą „rozdawajka” to urocze słowo).

    Co prawda nadal nie wierzę, że człowiek może robić takie fajne rzeczy za pomocą paru drutów i kawałka włóczki (to tak jak z tymi Australijczykami, co chodzą do góry nogami), ale keep up the good work!

  4. ja Ciebie i tak wciąż podziwiam za to, że tak dużo robisz wciąż i wciąż. mi to tak dobrze nie wychodzi : (
    i zgłaszam chęć, o.

  5. A własnie ze jestem jedna z robótkowych maniaczek która tu czasami zagląda robisz sliczne rzeczy

  6. gratulerer med dagen! i żeby te wszystkie kolorowe rękawiczki i przeurocze podkolanówki się dokończyły :)

  7. Czyżbym nie skomentowała? Jak to możliwe?! :O Więc komentuję, jeszcze jedna osoba do rozdawajki i mamy komplet!

  8. Hmm ja nie potrafie naprawde nie potrafie nic zrobic… wydawalo mi sie, ze opanowalam szydelko … zrobilam nawet z 3 serwetki, ale tylko mi sie wydawala ze je opanowalam ;(

  9. ja napisałam już dawno, że chcę rozdwajajkę, a moj komentarz się nie wpisał :( / najka

Skomentuj

