mistrzostwo dziergania niepraktycznego

Cóż przyjemniejszego w trzydziestopięciostopniowym upale nad dzierganie z wełny?

Pytanie retoryczne! Przyszła paczka z e-dziewiarki, więc co, miałam patrzeć na te śliwkowe motki, jak leżą w kącie i zakuwać antyczną? Nevar!

Udziergałam rękaw, dwa kliny i kołnierz cudnego płaszczyka Winter Wonderland autorstwa Michele Rose Orne. Wygląda skomplikowanie, wzory zajmują chyba z dziesięć stron książeczki Inspired to Knit and I was inspired for sure :))) Idzie okropnie szybko, skończy się to tak, że na koniec czerwca będę miała wydziergany zimowy płaszczyk…

Czekałam długo na dostawę Alpaci T/25 do chusty Tulika i wreszcie przyszła. Na szczęście partia koloru się zgadza :) Z tej okazji sneak peek:

Myślałam, że zdążę do przylotu Tulii, ale jakoś tak wyszło, że chyba będę kończyć to po sesji… No nic, w takie lato wełniana chusta i tak się niezbyt przydaje!

Poza tym mną też zakręcił cudny Summit Shawl z ostatniego numeru Knitty! Rene pokazywała go u siebie i po prostu nie mogłam się oprzeć, żeby nie sprawdzić, jak to działa… Lubię luźne sploty, więc wrzuciłam cieniuchne Merinos Extra Fine w odcieniu świeżej zieleni (świeższej, niż na zdjęciu) na druty rozmiar 4 i tak sobie leniwie, po jednym rządku, dziergam:

Na tej fotce oczywiście w ogóle nie widać, co z tego wyjdzie, więc polecam kliknąć w któryś z wcześniejszych linków!

Powrót drutów nie oznacza odłożenia czółenka do szuflady :) Kupiłam srebrne sztyfty i podmieniłam bigle w pokazywanych na FB kolczykach, po weekendzie bożocielnym (?) dołączyła do nich druga para, w innym kolorze:

Przypominam, jak wyglądały tamte przed zmianą bigli:

Obie pary są na sprzedaż, jeśli ktoś reflektuje :) Szczegóły można ustalać mailem: manufaktura.texui@gmail.com.
Można sobie zamawiać kolory albo sugerować wzory, ogólnie – zapraszam :)

One thought on “mistrzostwo dziergania niepraktycznego

  1. Kolczyki! Oj, będę takie chciała, tylko muszę jeszcze zobaczyć jak się zachowują po utwardzeniu.
    A ten fiolet jest tak bardzo Twój. Tak bardzo.

Skomentuj

