Ferie – przyjmuję zlecenia :)

Tak, tak, moi państwo: ten moment nadszedł. Choć wydawało się, że nigdy nie nastąpi i już zawsze będziemy w tym czasie mitycznym tkwili, jednak!

W związku z tym nawiedziłam allegro, kłębuszka i e-dziewiarkę, co zaowocowało następującymi zakupami:

Trzy motki Kid Mohairu YarnArtu (zdjęcie z aukcji):

Dwa motki cieniutkiej Alpaki w tym kolorze (będę ją miała po 15 lutego dopiero… – zdjęcia – e-dziewiarka):

I sporo fioletowego Australa, z którego robię sobie co prawda sweter w tej chwili, ale już widzę, że mi co najmniej dwa motki mniej zejdzie, niż myślałam, taki kolor:

I teraz sprawa wygląda tak: chętnie komuś coś z tego zrobię. Otóż mam już za dużo szali (lol), a te włóczki najbardziej się właśnie na szale nadają! (No, poza fioletowym Australem, bo to klasyczny szalikowo-czapkowy materiał. Jak ktoś kojarzy moją czerwoną czapkę z białym pomponem – to właśnie Austral).

Cena dzieła jest ustalana indywidualnie, w zależności od stopnia skomplikowania wzoru, tego, ile razy trzeba będzie coś przerabiać i od stopnia zadowolenia zamawiającego :). Zapraszam!

One thought on “Ferie – przyjmuję zlecenia :)

  1. Ja pamiętam Twoją czerwoną czapkę z białym pomponem! :D z autobusowej wyprawy na panieński Gosi :D Podziwiam, pozdrawiam i powodzenia życzę na włóczkowej drodze :)

Skomentuj

